Povodom 15. marta Svetskog dana potrošača, udruženje za zaštitu potrošača u saradnji sa Ministarstvom unutrašnje i spoljne trgovine podelilo je građanima Paraćina promotivni materijal iz koga se mogu detaljno informisati o svojim pravima koja su zagarantovana Zakomom o zaštiti potrošača.
Vrlo je bitno da potrošač zna svoja prava i proceduru za reklamaciju: ako se u vezi sa kupljenim proizvodom ustanove određeni nedostaci.
1. Kontaktirajte trgovinu
2. Pismeno prijavite reklamaciju
3. Trgovac je obavezan da odgovori na vašu reklamaciju u roku od 8 dana
4. Ako trgovac prihvati reklamaciju dužan je da reši u roku od 15 dana ili 30 dana na tehničku robu.
5. Ako ne prihvati obratite se za pomoć Udruženju za zaštitu potrošača.
Broj telefona na koji možete da kontaktirate Udruženje za zaštitu potrošača Paraćin je 064 237 44 88